Меню

Публичен профил

*

Tsvetomir Grigorov

  • 0 отзива, 1 участие
  1. 20%

Визитка

BMC Remedy ITSM Consultant focused on delivering ITSM solutions utilizing the technology available from BMC Software portfolio and BSM Best Practice approach.
• Experience in implementation and customization of the entire BMC Remedy ITSM Suite – Incident, Problem, Change and Knowledge Management
• Experience in implementation of BMC Atrium CMDB, BMC SRM, BMC SLM.
• Experience in implementation and customization of BMC MyIT and SmartIT applications.
• BMC Remedy ARS development experience
• Experience in development of reports using Smart Reporting
• Experience in integrations with SOAP (WSDL) and REST (Postman client)
• Experience in creating web services
• Experience in installation BMC product - Remedy, Smart IT, Digital Workplace, Smart Reporting, Remedy SSO with Oracle or MS database.

CERTIFICATES
• BMC Certified Professional: BMC Remedy Service Desk and Change Management 9.x
• BMC Accredited Administrator: BMC Remedy Service Desk and Change Management 9.x
• ITIL v3. Foundation Certificate
• Querying Microsoft SQL Server 2014

Умения:


Потребителска активност:


Активност през последните 10 дни
Попълнена професионална визитка
Попълнени умения
Уебсайт в профила
Повече от 5 въведени оферти
Получен отзив
Положителна оценка от отзиви
Freelance Premium
Активен Freelance Premium абонамент

Добавяне на Tsvetomir Grigorov във Вашия списък с Партньори.


До момента няма написани отзиви за този профил!

Ако профилът на Tsvetomir Grigorov е привлякъл Вашето внимание, можете да започнете нова кореспонденция чрез изпращане на директно съобщение.