Меню

Проект

Написване на ПР статия

За нов старт-ъп имаме нужда от написването на ПР статия, която да бъде публикувана в новинарски сайтове като vesti.bg. Търсим човек, който да може да е готов с материала до началото на март. 

Моля ако имате опит с подобни статии, да предоставите линк.

Ще очаквам оферта и срок за изпълнение.

  • Затворен
  • Бюджет

Кандидати // 4

Свиване
  • Кандидат
  • Яница Марова     Здравейте,
    Работя като журналист. Писала съм рекламни материали за аграрно списание, правила съм и видео репортажи на аграрна тематика - пак с цел промотиране на дадена фирма. Заинтересована съм от обявата. Ако и Вие проявявате интерес пишете ми имейл да конкретизирате с каква насоченост е фирмата Ви, върху какво бихте искали да се акцентира, каква дължина на материала очаквате. Аз пък ще ви изпратя материали, които съм писала за списанието.
    1. Aктивност:
    2. 10%
    10%
  • 1 дни

  • Кандидат
  • Specialist   Нека бъда аз!!! Притежавам дългогодишен опит в сферата на редакцията, онлайн медиите и копирайтинга, които от своя страна са моя съкровена мечта! Изготвям статии на всякаква тематика, с изключително високо ниво на грамотност и за отрицателен период от време!

    Цената на статия е между 5 и 10 лева, в зависимост от броя на думите.
    1. Aктивност:
    2. 70%
    70%
  • 1 дни

  • Кандидат
  • Авторски копирайтинг   Проявявам интерес към проекта. От 2 години се занимавам активно със създаването на авторски статии на разнообразна тематика. Някои са представителни, други описателни, а трети - ревюиращи. Експедитивна съм и съм изпълнителна, мога да се справя отлично в рамките на поставения от вас срок. Ако желаете да работим заедно на лични ще ви изпратя примерна моя статия. Поздрави.
    1. Aктивност:
    2. 50%
    50%
  • 1 дни

  • Кандидат
  • МиленаДимова     Здравейте! Обявата не ме ориентира за темата на материала. От близо 25 години се занимавам с журналистика, задачата не е проблем, но е много важно да ме запознаете с продукта, който ще лансираме. Ще си позволя един съвет към вас. Това, че статията ще е ПР, трябва да си го знаем само ние. За да влезе в информационния поток от типа на този, към който се прицелвате - т.е. в новинарските сайтове, тя трябва да звучи именно новинарски. Който и да се захване със задачата, е хубаво да изведе отгоре на текста новина, а в бекграунда да представи продукта по начин, който да развива тази новина. Рекламните статии личат от километри и никой не им вярва. На лични ви оставям телефон и мейл. Ще ви помогна.
    Милена Димова
    1. Aктивност:
    2. 30%
    30%
  • 10 дни
  • 100 лв.




Качете вашия банер тук