Проект
Комуникация с клиенти и съдействие при онлайн обучения.
Здравейте, занимавам се с онлайн обучения и търся човек, който да ми съдейства основно с комуникацията с клиенти и някои други по-дребни задачи. Водя Програма за изграждане на полезни навици (alephia.net) и курс по минимализъм (minimalism.bg).
Трябва ми човек, който да ми съдейства с:
- Отговаряне на запитвания - даване на информация за записване в Програмата за полезни навици или курса по минимализъм. Пращане на данни за достъп на нов регистриран участник. Съдействие на потребителите при трудност при влизане в сайта, промяна парола, предоставяне на искана информация и т.н. Пращане напомняния за плащане или комуникация при проблем с дебитна/кредитна карта.
- Работа с основни функции на wordpress - създаване и отписване на потребители в wordpress при заплащане на нов потребител или желание на потребител да се отпише. Следене за нови регистрации в сайта и отразяването им.
- Организиране на оф-лайн срещи на хората в групата - избор и резервация в ресторант за вечеря веднъж в месеца. Писане на инфо за вечерята във ФБ групата и по мейл.
- Facebook - одобряване на заявки на нови участници във ФБ групата, пускане на покани на хора да харесат страницата ни във ФБ от админ профил (веднъж седмично), отговаряне на запитвания във ФБ (рядко са - същите като по мейл).
Основни изисквания:
- Умение за комуникация с клиенти. Би било приятно ако сте работили нещо свързано със съпорт. Отбелязвам, че комуникацията с колеги или контрагенти е различно от комуникацията с краен клиент. Ползвам темплейти за всичко, но все пак ми трябва човек, който да може когато е необходимо да вниква в това какво е написал клиента. И да се отнесе с отзивчивост и готовност за съдействие. Нужно е и умение да се пишат мейли – да се пише подредено, разбираемо за другата страна, със структура. Когато участник заяви, че иска да се отпише - да помислиш как би могъл да остане.
- Отговорност и позитивно отношение. Важното за мен е описаните задачи да се изпълняват отговорно, с желание и с разбирането, че от начина на тяхното изпълнение зависи това какво усещане хората ще си формират към обученията и дори към мен като човек. :) Реално от вашата работа, общуването с клиенти, до голяма степен зависи и развитието на обученията ми, защото ако хората си създадат и запазят хубаво усещане от нея – те ще останат в нея и ще разказват на свои познати за нея. Съответно заедно ще израстваме. :) Отговорността е важна - означава да разчитам на човека, че като е поел отговорност да направи нещо, ще го направи без да трябва да му напомням, да се притеснявам дали ще го направи и т.н.
- Постоянен достъп до компютър. Това е работа, която може да се върши от всякъде, по всяко време, но по-скоро е най-подходяща за човек, който работи основно на компютър, за да може да изпълни дадена задача максимално бързо.
Предимства:
- Основно познание на mailchimp. Ако не знаете ще ви науча.
- Основно познание на wordpress – как се създава потребител, как се сменя парола. Ако не знаете ще ви науча.
- Умение за напасване и писане на информация - т.е. например веднъж в месеца аз пращам заглавие, описание и представяне на гост, който ще води уебинар и вие да можете да съберете тази информация и да напишете готин мейл, който представя пред клиентите инфо какъв ще бъде уебинара за дадения месец. Или пък - пращам ви някаква статия и да можете на база на тази статия да изведете 3-4 важни неща и да ги постнете във ФБ групата ни. Тази задача е пожелателна, но я слагам, ако все пак някой се припознае в нея. :)
- Би било приятно ако човекът се интересува лично от изграждане на полезни навици в ежедневието си - това би дало естественост на общуването и харесване на самите обучения. :)
Работата може да се изпълнява отвсякъде. Общото време около 30 часа на месец - най-вече около края/началото на всеки месец, но понякога има и запитвания по време на месеца. На мен ми отнема около 20 часа на месец, но слагам отгоре 10 часа, предвид, че за друг би отнело повече време. А и идеята ми е занапред да се увеличава работата.
Моля хората, които кандидатстват да напишат заплащането, което очакват за тази работа и часова заетост.
Ще изчакам до 17.10. да видя колко човека ще проявят интерес към тази позиция и след това ще се свържа с подходящите, за да видим с кой ще се допаднем и да пробваме тестово за месец/два работа.
Благодаря предварително на всички отзовали се. :)
Венета
- 09.10.2018
- Veneta Dimitrova
- Затворен
- Бюджет