Проект
Customer support и въвеждане на поръчки за онлайн магазин
Лесна и изключително подходяща за хора, които искат да
изкарат допълнителни пари в свободното си време работа. Състои се в това да въвеждате данни за доставка в ексел и модул
на Еконт. Освен това ще отговаряте на клиентски запитвания в месинджър и коментари на фейсбук
страницата, които най-често са от типа на “цена?”
или “как да поръчам?”.
Какво ще правите?
Събирате данни за доставка от клиентите (две имена, адрес, телефонен номер и продукт) в месинджър или сайта на магазина и ги въвеждате в ексел таблица, след това въвеждате същите данни в системата за доставки на Еконт и създавате товарителница. След приключване на тези стъпки клиента се счита за обслужен и получавате заплащане за това. При кандидатстване посочете какво заплащане бихте желали да получавате на обслужен клиент (кандидати с по-добри предложения са с предимство).
Стандартното време за преминаване през тези стъпки е около 4 мин на клиент, като с трейнинг могат да спаднат на 2-3. Броя на поръчките варира динамично, като има дни в, които са около 30 има и такива без.
Какво е работното време?
Обикновено изпращаме поръчките към 14-15 часа, това означава, че трябва да сте ги обработили преди този час. Тоест ще работите сутрин или преди обяд, като е възможно и вечер да обработвате поръчките за следващия ден.
Изисквания:
Амбициозност и желание за работа
Основно познание на ексел, фейсбук, месинджър