Меню

Проект

Офис асистенти - отдалечен офис

Разширяваме екипа с динамични хора с опит в административни/офис дейности. Работното време е гъвкаво, с възможност да работите от в къщи, рядко могат да се правят срещи в офиса, ако сте от София.

Какви са задачите, по които работим.

  • Обработка на статии и подготовката им за публикуване в книги.
  • Работа с онлайн бази данни/каталози.
  • Обработка на кореспонденция, вкл. файлова организация.
  • Регистриране на събития в международни сайтове.


При проявен талант от Ваша страна ще разширим с:

  • Помощ в управление на социалните канали.
  • Намиране на партньори в Европа и не само.
  • Email кореспонденция с наши партньори в Европа и не само.
  • Помощ в подготовка на реклами, текстове и прочие.


Работи се само на английски език!

Какво очакваме от Вас:

  • Отлично владеене на английски език, нива С1 или С2, с опит.
  • Отлично владеене на MS Office пакет.
  • Отлична компютърна грамотност.
  • Бързина, мислене, справяне със задачите, висока лична организация.


Предлагаме:

  • Отдалечен офис – работа от в къщи (понякога срещи и в офиса при възможност от Ваша страна);
  • Граждански договор със заплащане съобразно резултатите.
  • Бонус плащания при проявен талант, бързина, мисъл, динамика на работата…, също и натоварени периоди.

Oпции които ще повишат заплащането Ви могат да бъдат – отличен немски език, работа с някой от продуктите на Adobe, опит в имейл маркетинга, опит в писане на (SЕО) статии за блогове, сериозен опит в социалните канали…

Работата е свързана с екип, препоръчително е да имате възможност за работа по този проект в светлата част на деня, работейки заедно с други онлайн колеги. В противен случай ефективността на работата е доста по-ниска от очакваната.

Обичаме точни и лоялни хора. Симулацията на работа не е сред приоритетите ни.

При интерес към позицията, най-бързия начин е да се свържем чрез email, всякаква друга комуникация забавя в пъти нашата връзка.

Очакваме Ви.

  • Бюджет:
  • до 15.10.2020 (още 17 дни)

Кандидати // 11

Свиване
  • Кандидат
  • Ирина Иванова Здравейте, интересувам се от вашата обява и искам да кандидатствам. Мисля че отговарям на вашите изисквания. Моя опит е следния:
    Офис асистент- Мениджър продажби
    -Ръководи и организира дейността по маркетинговите проучвания за реализация на продукцията и доставките на суровини и материали. -Приемане на клиентски запитвания- изпращане на оферти със съгласувани срокове и цени. -Обработване на клиентските поръчки и въвеждане в EPR софтуер на предприятието. -Съглусаване на детайлите с Мениджър Производство,обработване и въвеждане в производствената програма на предприятието. -Подготовка за експедиция на готовата продукция.Подготвяне на нужните докумети за износ- Invoice,Packing list,Delivery Note,CRM (Митнически документи за страни които не са в Европейския съюз) -Координира връзките и графиците със спедиторските фирми за експедиция на продукцията. -Анализира маркетинговите условия на пазара и разработва стратегии за реализация на продукцията. -Анализ и оценка на нови пазари с цел привличане на нови клиенти. -Води кореспонденцията с чуждестранните купувачи във връзка с обработваните от него сделки. -Подготвя проформа фактури за осъществяване на авансови преводи от клиенти и износни фактури, подготвя документи по усвояване на акредитиви, организира износа на продукцията до страни членки в Европейски съюз или извън Европейския съюз. - Подготвя нужните документи по Управление на качеството в предприятието при надзорен одит или ресертифициране по ISO стандартите.Вътрешен одитор - ISO 9005:2015; ISO 45001:2018. -Орган по Здравословни и безопасни условия на труд- подготвяне на нужните Инструктажи,Инструкции,Програми,Планове за безопасност. Организиране и провеждане на КУТ в предприятието и изготвяне на необходимите Заповеди и Протоколи. -Организация на офиса и закупуване на нужните канцеларски пособия.
    1. Aктивност:
    2. 40%
    40%
  • 10 дни

  • Кандидат
  • Алекс Емилов Здравейте! Много съм заинтересован, имате лично съобщение!
    1. Aктивност:
    2. 30%
    30%
  • 1 дни

  • Кандидат
  • Ваня Иванова Здравейте, завършила съм Английска езикова гимназия. Бакалавър съм по Връзки с обществеността и магистър Българска филология.
    Проявявам силен интерес към обявената от Вас позиция, защото обичам и умея да пиша всякакъв род текстове, умея да работя в интернет-среда, имам опит в организирането на пр-събития и от.
    В момента съм безработна и карам Курс по графичен дизайн.
    Ще се радвам да се свържете с мен!
    С уважение, Ваня Иванова
    1. Aктивност:
    2. 30%
    30%
  • 10 дни

  • Кандидат
  • Милена Варзоновцева Здравейте, казвам се Милена Варзоновцева и мога да Ви предложа дългогодишен опит във всички дейности, които сте посочили. По образование съм библиотечно-информационен специалист с магистърска степен по библиотечно-информационнни науки от Университета на Британска Колумбия във Ванкувър, Канада, който предлага един от най-добрите курсове по специалността. Работя ежедневно с обработка на научни статии. Непосредствената ми работа е свързана с онлайн бази и каталози, както и с голям поток кореспонденция на анлийски и български език, като съществена част от работата ми е организацията на файлове, за което дори съм преминала през курс за обучение като records manager. Друга основна част от ежедневната ми работа е публикуването на информация за събития в институациалния сайт на организацията ми. От дълги години работя и като преводач на свободна практика. Мисля, че съм много подходящ кандидат за обявената от Вас работа и ще се радвам да се свържете с мен.
    1. Aктивност:
    2. 20%
    20%
  • 1 дни

  • Кандидат
  • angelodesi15 Здравейте. През годините съм натрупала опит в административната офис работа. Отделно, имам опит в управлението на проекти, като преводач и коректор, мениджър на екип, слаб опит в имейл маркетинга и поддържане на социални мрежи. Ще се радвам да се свържете с мен за по-подробен разговор.
    1. Aктивност:
    2. 20%
    20%
  • 10 дни

  • Кандидат
  • Радослава Узунова Здравейте, заинтересована съм, изпратих Ви лично съобщение!
    1. Aктивност:
    2. 10%
    10%
  • 10 дни

  • Кандидат
  • ив Здравейте, аз съм филолог, владея различни езици (английски, френски - отлично, руски - отлично на ниво разбиране, испански средно, а немски начално ниво), имам опит като преводач, журналист, имам магистърска степен по компютърна лингвистика. Работя изключително бързо, качествено и в кратки срокове, а писането на статии е най-лесното нещо за мен:) Предпочитам здрава работа и свободно време вместо симулиране на дейност.
    1. Aктивност:
    2. 0%
    0%
  • 1 дни

  • Кандидат
  • TaniaG7 Здравейте, имам опит като офис мениджър и управление на рекламни кампании в социалните мрежи. Ще се радвам да се свържете с мен за повече информация.
    1. Aктивност:
    2. 40%
    40%
  • 1 дни

  • Кандидат
  • Геновева Илиева Здравейте! Интересувам се от обявата.Имате съобщение.
    1. Aктивност:
    2. 60%
    60%
  • 1 дни

  • Кандидат
  • Емилия Димитрова Здравейте,

    бих могла да съм полезна на екипа Ви. Владея български, немски и ангийски език на високо ниво. Имам международно признати сертфикати за тези умения. От скоро водя и личен блог с авторски статии, а моята курсова работа за защита на магистърска теза е предложена за публикуване като студия. В работата си използвам активно Excel(Macros, Pivot Tables, Vookup и функции за финансов анализ) и Word(разработване на работни процедури и работни процеси). Като минус бих посочила работата си на трудов договор, което изключва гъвкавост от моя страна до 18 ч.

    Благодаря предварително и успех в подбора на кадри!

    Поздрави,
    Емилия Димитрова
    1. Aктивност:
    2. 50%
    50%
  • 7 дни

За да кандидатствате, моля, влезте в сайта с email и парола!