Проект
Офис асистенти - отдалечен офис
Разширяваме екипа с динамични хора с опит в административни/офис дейности. Работното време е гъвкаво, с възможност да работите от в къщи, рядко могат да се правят срещи в офиса, ако сте от София.
Какви са задачите, по които работим.
- Обработка на статии и подготовката им за публикуване в книги.
- Работа с онлайн бази данни/каталози.
- Обработка на кореспонденция, вкл. файлова организация.
- Регистриране на събития в международни сайтове.
При проявен талант от Ваша страна ще разширим с:
- Помощ в управление на социалните канали.
- Намиране на партньори в Европа и не само.
- Email кореспонденция с наши партньори в Европа и не само.
- Помощ в подготовка на реклами, текстове и прочие.
Работи се само на английски език!
Какво очакваме от Вас:
- Отлично владеене на английски език, нива С1 или С2, с опит.
- Отлично владеене на MS Office пакет.
- Отлична компютърна грамотност.
- Бързина, мислене, справяне със задачите, висока лична организация.
Предлагаме:
- Отдалечен офис – работа от в къщи (понякога срещи и в офиса при възможност от Ваша страна);
- Граждански договор със заплащане съобразно резултатите.
- Бонус плащания при проявен талант, бързина, мисъл, динамика на работата…, също и натоварени периоди.
Oпции които ще повишат заплащането Ви могат да бъдат – отличен немски език, работа с някой от продуктите на Adobe, опит в имейл маркетинга, опит в писане на (SЕО) статии за блогове, сериозен опит в социалните канали…
Работата е свързана с екип, препоръчително е да имате възможност за работа по този проект в светлата част на деня, работейки заедно с други онлайн колеги. В противен случай ефективността на работата е доста по-ниска от очакваната.
Обичаме точни и лоялни хора. Симулацията на работа не е сред приоритетите ни.
При интерес към позицията, най-бързия начин е да се свържем чрез email, всякаква друга комуникация забавя в пъти нашата връзка.
Очакваме Ви.
- 15.09.2020
- Adriana
- Затворен
- Бюджет