Меню

Публичен профил

Максим Христозов

*
  • София
    20 лв./час
Ориентиран към обслужването на клиенти и техническа поддръжка с 1+ години опит в операциите на кол центрове, който разговаря с клиенти по телефон, имейл, онлайн чат за разрешаване на широк кръг от проблеми. Предлага силни компютърни умения в Word, Excel, CRM платформи и уеб базирани приложения и осигурява изключителна комуникация с голямо внимание към детайла. Изпълнява много задачи и мисли критично и аналитично за решаване на проблеми.

ТРУДОВ СТАЖ

Организатор, работа с клиенти, Ай Би Ем България
Февруари 2023 - Юни 2023

1. Комуникира с клиента, отговаря на въпроси и управлява клиентски ситуации и проблеми с изключения.
2. Директни обаждания до различни отдели и следващите нива на поддръжка, отговорни за разрешаването на съответните проблеми.
3. Изпълнява други свързани задачи и дейности, насочени от ръководството, като докладване и ескалация на проблеми, когато е необходимо.
4. Отговаря на телефонни обаждания и се справя с тях бързо, ефективно и с емпатия, за да осигури положително преживяване за клиентите.
5. Валидира правата за обслужване на клиенти.
6. Поема отговорност за всички съответни клиентски запитвания.
7. Взаимодейства с външни и вътрешни страни за предвиждане на нуждите на клиента.
8. Установа връзки с клиенти и доставчици на всички организационни нива.
9. Комуникира и координира работата между IBM, клиентските доставчици и вътрешното сервизно бюро.
10. Организира и участва в редовни срещи за операции/обслужване на клиенти.
11. Подготвя и представя прегледи след инциденти.

Касиер, Фантастико Груп
Юли 2022 - Февруари 2023

1. Управление на транзакции с клиенти, използвайки касови апарати
2. Сканиране на стоки и осигуряване на точна цена
3. Събиране на плащания в брой или кредитна/дебитна карта
4. Издаване на касови бележки, възстановяване на суми, ресто или билети
5. Разрешаване на оплаквания на клиенти, насочване и предоставяне на подходяща информация.

Специалист, техническа поддръжка, Региоком
Април 2022 - Юли 2022

1. Съветва клиенти по технически въпроси и взема правилни решения в съответствие с описаните насоки.
2. Обработва компетентно телефонни и писмени запитвания на немскоезични клиенти.
3. Извършва обработката в компютърната система в съответствие с предписаните стъпки.
4. Провежда клиентоориентирана комуникация с клиенти.
5. Уведомява клиента писмено и по телефона за предприетите действия и последващите стъпки по обработка на запитването.
6. Извършва активни продажби.
7. Уточнява всички въпроси относно оперативните процедури с прекия ръководител.

IT администратор, Realty Partners (работа на свободна практика)
Юни 2023 - текущ

1. Създава и управлява потребителски акаунти в Google Workspace.
2. Администриране на Google Workspace
3. Разработка на WordPress
- Срещи с клиента за обсъждане на дизайна и функционирането на уебсайта.
- Проектиране и изграждане на предния край на уебсайта.
- Създаване на архитектура на сайта.
- Проектиране и управление на задната част на уебсайта, включително база данни и сървър
интеграция.
- Генериране на WordPress теми и добавки.
- Провеждане на тестове за ефективност на уебсайта.
- Отстраняване на проблеми със съдържанието.
- Провеждане на WordPress обучение с клиента.
- Наблюдение на работата на уебсайта на живо.
Активност през последните 10 дни
Попълнена професионална визитка
Попълнени умения
Уебсайт в профила
Повече от 5 въведени оферти
Получен отзив
Положителна оценка от отзиви
Freelance Premium
Активен Freelance Premium абонамент
До момента няма написани отзиви за този профил!

Възможни начини за комуникация с потребителя по време на работа:


Добавяне на Максим Христозов във Вашия списък с Партньори.





Качете вашия банер тук