Проект
Офис асистент(ка) - отдалечена работа.
Задачите ще включват ( списъкът не е изчерпателен ) :
- Поддръжка на социалните канали представящи компанията и продуктите.
- Контакти с партньори и доставчици на услуги.
- Контакт с популярни лица в социалните мрежи и медии с цел партниране и реклама
- Подготвяне и реализиране на рекламни кампании
- Административни и организационни дейности
- Маркетинг
- Създаване/подобряване на продуктови описания
Цели:
- Достигане до максимален брой потенциални потребители
- Реализиране на максимален брой продажби от всеки от продуктите на компанията
- Оптимизиране на работния процес
- Оптимизиране на разходите в работния процес.
- Пускане на нови продукти.
- Поставяне на цели и реализирането им, чрез систематичен подход.
Задължителни изисквания:
- Английски език ( представянето на предходни проекти е в плюс )
- Свободно боравене с МС Офис продукти.
- Познания в областта на интернет рекламата ( Фейсбук, Гугъл, Инстаграм )
- Самоорганизация и мотивация
Незадължителни изисквания в плюс:
- Допълнителен език ( Немски, Италиянски, Френски, Испански )
- Предходен опит с Меркетингови фунии (показан с примери)
- Успешни преходни продуктови кампании
- Владеене на Фотошоп(Photoshop), ИнДизайн(InDesign), МейлЧимп(MailChimp), Уеб фронтенд( web frontend / HTML / CSS / JavaScript / jQuery), eCommerce Platforms ( Magento, Prestashop, WooCommerce etc. )
Какво предлагаме:
- Гъвкаво работното време (ще бъде уточнено допълнително с подбраните кандидати.)
- Твърдо заплащане + бонус при постигнати зададени цели.
Лоялноста, добрата работа и идеи - ще бъдат не само високо отценени но и подобавщо възнаградени.