Меню

Проект

Офис асистент(ка) - отдалечена работа.

Задачите ще включват ( списъкът не е изчерпателен ) :

- Поддръжка на социалните канали представящи компанията и продуктите.

- Контакти с партньори и доставчици на услуги.

- Контакт с популярни лица в социалните мрежи и медии с цел партниране и реклама

- Подготвяне и реализиране на рекламни кампании

- Административни и организационни дейности

- Маркетинг

- Създаване/подобряване на продуктови описания


Цели:

- Достигане до максимален брой потенциални потребители

- Реализиране на максимален брой продажби от всеки от продуктите на компанията

- Оптимизиране на работния процес 

- Оптимизиране на разходите в работния процес.

- Пускане на нови продукти.

- Поставяне на цели и реализирането им, чрез систематичен подход.



Задължителни изисквания:

- Английски език ( представянето на предходни проекти е в плюс )

- Свободно боравене с МС Офис продукти.

- Познания в областта на интернет рекламата ( Фейсбук, Гугъл, Инстаграм )

- Самоорганизация и мотивация



Незадължителни изисквания в плюс:

- Допълнителен език ( Немски, Италиянски, Френски, Испански )

- Предходен опит с Меркетингови фунии (показан с примери)

- Успешни преходни продуктови кампании 

- Владеене на Фотошоп(Photoshop), ИнДизайн(InDesign), МейлЧимп(MailChimp), Уеб фронтенд( web frontend  / HTML / CSS / JavaScript / jQuery), eCommerce Platforms ( Magento, Prestashop, WooCommerce etc. )


Какво предлагаме:

- Гъвкаво работното време (ще бъде уточнено допълнително с подбраните кандидати.)

- Твърдо заплащане + бонус при постигнати зададени цели.

Лоялноста, добрата работа  и идеи - ще бъдат не само високо отценени но и подобавщо възнаградени.


Кандидати // 15

Свиване
  • Кандидат
  • z_v_d     Здравейте, интересувам се от участие в проекта. Преди време съм заемала подобна позиция.
    1. Aктивност:
    2. 40%
    40%
  • 10 дни

  • Кандидат
  • Ирина Иванова     Здравейте, казвам се Ирина Иванова. Завършила съм бакалавър Финанси и магистър Маркетинг, имам стаж като Офис мениджър-специалист продажби - 4 години.Мога да Ви бъда много полезна.
    Основни дейности и отговорности:
    -Ръководи и организира дейността по маркетинговите проучвания за реализация на
    продукцията и доставките на суровини и материали.
    -Приемане на клиентски запитвания- изпращане на оферти със съгласувани срокове
    и цени.
    -Обработване на клиентските поръчки и въвеждане в EPR софтуер на предприятието.
    -Съглусаване на детайлите с Мениджър Производство,обработване и въвеждане в
    производствената програма на предприятието.
    -Подготовка за експедиция на готовата продукция.Подготвяне на нужните докумети
    за износ- Invoice,Packing list,Delivery Note,CRM (Митнически документи за страни
    които не са в Европейския съюз)
    -Координира връзките и графиците със спедиторските фирми за експедиция на
    продукцията.
    -Анализира маркетинговите условия на пазара и разработва стратегии за реализация
    на продукцията.
    -Анализ и оценка на нови пазари с цел привличане на нови клиенти.
    -Води кореспонденцията с чуждестранните купувачи във връзка с обработваните от
    него сделки.
    -Подготвя проформа фактури за осъществяване на авансови преводи от клиенти и
    износни фактури, подготвя документи по усвояване на акредитиви, организира
    износа на продукцията до страни членки в Европейски съюз или извън Европейския
    съюз.
    - Подготвя нужните документи по Управление на качеството в предприятието при
    надзорен одит или ресертифициране по ISO стандартите.Вътрешен одитор - ISO
    9005:2015; ISO 45001:2018.
    -Орган по Здравословни и безопасни условия на труд- подготвяне на нужните
    Инструктажи,Инструкции,Програми,Планове за безопасност. Организиране и
    провеждане на КУТ в предприятието и изготвяне на необходимите Заповеди и
    Протоколи.
    -Организация на офиса и закупуване на нужните канцеларски пособия.
    - Отлична работа с Microsoft Office - ( Word, Excel, Power Point )
    - Отлично ниво на английски език

    Контакти:
    0899341045
    email - [ Моля, не публикувайте линкове и данни за контакт тук, използвайте профила си като визитка, където можете да добавите допълнителна информация за вас и вашата дейност като уеб сайтове, портфолио страници и др. ]
    1. Aктивност:
    2. 30%
    30%
  • 1 дни

  • Кандидат
  • Жулиета Илиева     Здравейте!
    Завършила съм бакалавърска степен по специалност Връзки с обществеността.
    Английският ми език е на високо ниво, тъй като съм го практикувала в САЩ.
    Притежавам компютърни умения, включително и такива свързани с обработване на снимки и видео съдържание.
    В комуникацията с клиентите вярвам, че е нужно да се подхожда с внимание и търпение, за да бъде резултатът благоприятен и за двете страни.
    Начално ниво по испански и немски език.
    Благодаря!
    1. Aктивност:
    2. 20%
    20%
  • 10 дни

  • Кандидат
  • Antoaneta96     Здравейте интересувам се от работата. Работила съм със платформи на Magento, opencart, WordPress във магазини, като емаг и др.
    1. Aктивност:
    2. 30%
    30%
  • 10 дни

  • Кандидат
  • Роксана Бобева     Здравейте,

    Във връзка с обявената работна позиция в платформата на freelance.bg и при възможност за сключване на трудов договор - мога да Ви бъда полезна. Последните две години работих като Специалист Маркетинг и реклама във фирма производител на промишлена електроника, а предходните години съм изпълнявала административни функции в ролята на Офис асистент. Междувременно завърших два курса към eFlag - Основни маркетингови метрики и Бизнес преговори. Говоря английски език на добро работно ниво.

    В случай, че опита ми представлява интерес за Вас оставам на разположение за допълнителна информация.

    Поздрави,
    Роксана Бобева
    1. Aктивност:
    2. 20%
    20%
  • 250 дни

  • Кандидат
  • Sophie     Здравейте, интересувам се от работата. Говоря английски и френски. Имам добра компютърна грамотност : Word, Excel, Power Point, Photoshop, Corel Draw.
    1. Aктивност:
    2. 10%
    10%
  • 10 дни
  • 350 лв.

  • Кандидат
  • Цветан Борисов     Здравейте. Интересувам се много от социални медии и имам опит с тях. Отличен английски и компютърни умения.
    1. Aктивност:
    2. 10%
    10%
  • 10 дни

  • Кандидат
  • aniborisova3117     Здравейте,
    Интересувам се от позицията. Владея английски, както и B1 за руски език. Добра компютърна грамотност - Word, Excel, Power Point, Adobe Photoshop, Corel Draw, Adobe Illustator, Facebook Ads and Google Ads. Имам завършен онлайн курс за дигитален маркетинг, както и базови познания за Adobe InDesign and MailChimp.
    Управлявам собствена Facebook страница и уеб сайт и сама подготвям съдържание, реклама и начини за популяризиране до таргер групата от клиенти.

    Мисля, че ще Ви бъда полезна!
    Свържете се с мен, с удоволствие ще работим заедно!
    1. Aктивност:
    2. 10%
    10%
  • 10 дни

  • Кандидат
  • Мария Гутева     Здравейте,

    Писах ви на лично съобщение!

    Поздрави,
    Мария
    1. Aктивност:
    2. 60%
    60%
  • 1 дни

  • Кандидат
  • Rumi 123     Здравейте,
    Интересувам се от проекта и съм ви изпратила лично съобщение.

    1. Aктивност:
    2. 0%
    0%
  • 1 дни

  • Кандидат
  • Vileo    
    Кандидат
    Sophie
    Здравейте, интересувам се от работата. Говоря английски и френски. Имам добра компютърна грамотност : Word, Excel, Power Point.
    1. Aктивност:
    2. 10%
    10%
  • 10 дни
  • 10 лв.

  • Кандидат
  • Надежда Рачева   Здравейте,

    Оставих Ви съобщение.

    Лек и успешен ден желая!
    1. Aктивност:
    2. 10%
    10%
  • 1 дни

  • Кандидат
  • Демира Кондова   Здравейте, работила съм като офис мениджър 15 години. Интересувам се от предложението и мисля, че мога да ви бъда полезна. Има отлична компютърна грамотност.
    1. Aктивност:
    2. 10%
    10%
  • 5 дни

  • Кандидат
  • Idea   Здравейте,
    Отговарям на изискванията. Свържете се с мен чрез съобщение
    1. Aктивност:
    2. 40%
    40%
  • 10 дни

  • Кандидат
  • Ина Димитрова     Здравейте, интересувам се от участие в проекта.
    1. Aктивност:
    2. 0%
    0%
  • 1 дни




Качете вашия банер тук